Otipo - Efektywne planowanie zmian i zarządzanie pracownikami.
Otipo to system zarządzania pracownikami oparty na chmurze, zaprojektowany dla menedżerów i pracowników na całym świecie. Aplikacja jest wiodącym systemem chmurowym, który integruje zaawansowaną inteligencję biznesową i wgląd w interakcje. Otipo to efektywne i skuteczne rozwiązanie harmonogramowania, które może być stosowane w niemal wszystkich branżach, takich jak centra telefoniczne, restauracje, catering, hotele i inne usługi.
Otipo obsługuje wymianę lub zamianę zmian, zarządzanie pracownikami i zaawansowane zasady prawa pracy. Aplikacja ma dynamiczne raporty dotyczące faktycznych godzin pracy w porównaniu z zaplanowanymi godzinami. Menedżerowie mogą zarejestrować się bezpłatnie na stronie internetowej, dodać personel w kilka minut i w kilka minut stworzyć i opublikować harmonogramy na kolejny tydzień lub miesiąc na podstawie żądań pracowników i zasad prawa pracy. Pracownicy mogą zalogować się do aplikacji lub strony internetowej, wybrać swoją dostępność na kolejny tydzień i wysyłać wiadomości do innych. Wszystkie żądania są zarządzane automatycznie.
Aplikacja jest w pełni przystosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych, co uzupełnia i uzupełnia aplikację. Pracownicy mogą powiadamiać menedżerów o zastępstwie zmian za pośrednictwem wiadomości tekstowych/SMS, aplikacji mobilnej i e-maili. Menedżerowie mogą komunikować się i wysyłać wszelkiego rodzaju wiadomości do pracowników za pomocą Otipo. Przez ograniczony czas aplikacja jest dostępna do bezpłatnego pobrania na 60 dni, co czyni ją idealnym rozwiązaniem dla efektywnej pracy.